יום חמישי, 5 במאי 2011

להפסיק לאונן

מה מתחיל כמו קצת כיף ניסויים כשאתה מתבגר יכול להפוך להרגל של התמכרות שקשה משמרת. היום במאמר זה אני רוצה לכסות את הנושא של התמכרות לאוננות וגם איך להפסיק לאונן.

האם אתם מתקשים לשלוט מאונן שלך, עד כדי כך זה משפיע על תחומים אחרים של החיים שלך? האם אתה מתקשה לשבור את ההרגל של מאונן כמעט מדי יום ביומו? אתה מודאג לגבי ההשפעות השליליות כי אוננות מוגזמת עלולה לגרום לך? האם אתה רוצה כי יש דרך קלה ויעילה לשליטה שלך מאונן במקום זה שליטה לך? ובכן, אם כך אז אתה במקום הנכון. קרא על ולקבל את המידע שאתה כבר מחכה.

אוננות היא טכניקה כי הוא נהנה ידי שני המינים רחבי העולם, אולם כאשר התענוג מקבל השתלטו על התמכרות לטכניקה, כל יכול לצאת מכלל שליטה והנאה יכול ללכת לאיבוד או להיות קצרת ימים. כמה דתות ותרבויות זעף על מעשה האוננות, אומר שזה לא בסדר ולא אתי. של כולם כמובן זכאי לדעה משלו, ואם אתה מרגיש ככה, אז זה נהדר. אחד ומצד שני אחוז גדול של אנשים רואה שום בעיה עם האקט של האוננות לראות את זה כטכניקה טבעי שניתן נהנו כל.

מה אתה האמונות מאחורי אוננות, זה יכול להיות דבר שלילי מאוד אם אתה מתקשה לשלוט בו על אף לעצור את זה פעם אחת זה יצא מכלל שליטה. אם אתם נמצאים במקום הזה רוצה לשלוט התמכרות לאוננות שלך ניסו וניסו בעבר רק כדי להיכשל, אז אתה צריך לפנות בגישה כי עמד במבחן הזמן במשך מאות שנים.

הטכניקה זקנה כי אני מתכוון, כדי לעזור לך להתגבר על התמכרות לאוננות שלך היא היפנוזה היפנוזה עצמית. בעיקרון היפנוזה עובדת כל כך טוב כמו שהוא עוסק חלקים של המוח שלך שפועל ושולט ההרגלים שלך והתמכרויות, כולל התמכרות לאוננות שלך. הוא עוסק גם את החלקים של המוח שלך כי ההנאה שליטה והתרגשות. זהו תהליך מצוינת להשיג את התוצאות שאתה צריך. אם זה יהיה רק ​​השליטה הרגלי האוננות שלך או התנזרות מוחלטת.

אז למה לא לקבל את ההחלטה היום כדי לצאת התמכרות לאוננות שלך מאחוריך היום ולהתחיל לחיות את החיים של חלומותיך. למד כיצד להפסיק לאונן בדרך הקלה.